TERMENI SI CONDITII GENERALE ALE SITE-ULUI
WWW.CESAMANANC.RO

Bun venit pe CESAMANANC.RO! In continuare va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile generale care reglementează activitatea de navigare pe site si relatia comerciala cu dvs. daca veti comanda orice serviciu prin intermediul site-ului.

Informatii generale:

Site-ul www.cesamananc.ro este detinut de Outstaffing SRL, CUI: 38982913, Nr. Reg. Com: J18/214/07.03.2018, cu sediul in Str. Ale Nufarului nr 2, Ticleni, Gorj.
Reprezentant legal: Bogdan Tirca
Date de contact: Email: contact@cesamananc.ro; Numar de telefon: 0762.290.751

1.Definitii si termeni

Site– magazinul online gazduit la adresa “www.cesamananc.ro” si subdomeniile acestuia
Utilizator– poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care viziteaza site-ul, care isi creaza cont pe site si care isi doreste sa efectueze sau efectueaza o Comanda a unui serviciu din oferta disponibila pe site.
Serviciu –poate fi orice serviciu oferit de site in scopul achizitiei de catre un utilizator
Cont –sectiunea din site formata dintr-o adresa de email si o parola care permite Utilizatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre utilizator. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete si actualizate.
Comanda– un document electronic ce intervine ca forma de comunicare, prin care utilizatorul transmite prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona servicii de pe site.

2. Termeni de achizitionare

Serviciile oferite prin intermediul site-ului www.cesamananc.ro spre vanzare sunt cele afisate pe site la data la care utilizatorul navigheaza pe site si sunt destinate folosirii personale de catre Utilizator, in calitate de consumator. Imaginile serviciilor au caracter ilustrativ.

3. Produse

Produsele oferite spre achizitie pentru utilizator sunt servicii de coaching, disponibile sub forma de intalniri fata in fata, cu durata de 1h sau conversatii virtuale de 1h prin intermediul internetului sau convorbirilor telefonice. Daca unul dintre serviciile oferite spre achizitie nu este disponibil pentru a fi achizitionat sau rezervat in sistemul virtual de rezervari, informatia va fi disponibila pe site.

4. Preturi

Preturile de pe site sunt exprimate in EURO. Plata prin intermediul procesatorului de plati va fi realizata in RON/LEI, la cursul zilei de la data comenzii online.
Preturile indicate pe site nu prezinta costuri aferente livrarii, luand in considerare ca serviciile oferite pe site nu necesita livrare.
Orice promotii ce pot fi acordate sub forma unor vouchere de reducere pot fi valabile doar pentru o singura comanda per utilizator, cu o anumita perioada de valabilitate si nu sunt cumulative cu alte oferte de reducere.

5. Efectuarea unei comenzi

a)Pentru plasarea unei comenzi, utilizatorul trebuie sa acceseze mai intai site-ul.
b)Utilizatorul poate vizualiza diferitele servicii oferite spre vanzare la data la care navigheaza pe site si selecteaza un serviciu accesand una dintre paginile prezentate pe site.
c) In timp ce navigheaza pe site utilizatorul, daca doreste, poate sa efectueze o comanda facand click pe butonul ALEGE din pagina de produs, pentru a adauga serviciul in Cosul de cumparaturi.
d) Utilizatorul va putea vizualiza numarul de servicii din cosul sau de cumparaturi si toate articolele comandate, inclusiv caracteristicile fiecarui produs si suma finala a comenzii. Cosul poate fi supus unui interval de timp de expirare a sesiunii.
e)Utilizatorul poate reveni pentru a suplimenta, modifica sau anula comanda respectiva pana cand confirma in final. In cazul in care utilizatorul doreste sa selecteze alte servicii poate opta pentru a naviga in continuare pe site, facand click pe butonul Continua cumparaturile. Serviciile selectate vor fi pastrate corespunzator in cosul de cumparaturi.
f)In cazul in care utilizatorul detine un cod de voucher, pentru aplicarea discountului, utilizatorul va completa campul Cod cupon, prin click Aplica cupon,  inainte de finalizarea comenzii. Dupa ce a terminat selectarea serviciilor si actualizarea cosului, utilizatorul le poate comanda confirmand comanda facand click pe butonul special desemnat – FINALIZARE. O noua pagina va fi apoi afisata solicitand utilizatorului Finalizarea comenzii prin completarea datelor de facturare.
g)Utilizatorului ii este solicitat sa completeze cu exactitate un formular de colectare a datelor personale, introducand urmatoarele informatii in campurile obligatorii: Nume, Prenume, Tara, Strada, Oras, Stat, Judet, Telefon, Adresa de mail. Utilizatorul este de acord sa completeze formularul cu buna-credinta. Acesta recunoaste ca datele furnizate pe site sunt stocate in sistemele IT ale vanzatorului sau subcontractantilor sai si sunt corecte si constituie o dovada a indentitatii sale. Prelucrarea datelor cu caracter personal pe acest site este reglementata de Politica cu Privire la Protectia Datelor personale accesibila pe pagina: https://www.cesamananc.ro/privacy-policy/

6. Plata

Plata serviciilor site-ului se poate face exclusiv online, cu cardul, prin intermediul unui procesator de plati sau prin Ordin de plata (transfer bancar). Pentru plata cu cardul, utilizatorul va fi redirectionat catre o pagina externa a site-ului, ce apartine procesatorului de plata Netopia MobilPay. Utilizatorul va introduce nume, prenume si datele cardului.

Pentru plata prin transfer bancar dupa trimiterea comenzii, utilizatorul va primi pe mail toate informatiile necesare ce trebuie mentionate in ordinul de plata. Pentru accelerarea procesului, utilizatorul poate trimite o copie a confirmarii tranzactiei bancare.

Dupa confirmarea platii, utilizatorul va fi redirectionat automat catre pagina de programari in calendarul online al serviciilor vandute. Utilizatorului ii este recomandat sa faca programarea online in calendar, conform pachetului de servicii achizitionat.

7. Confirmarea comenzii

Dupa confirmarea comenzii si validarea platii, un e-mail de confirmare va fi trimis pe adresa de mail furnizata de utilizator, incluzand, fara limitare, urmatoarele informatii:
– Identitatea si detaliile de contact ale vanzatorului
– Referinta comenzii inregistrata la plasarea acesteia
– Recapitularea comenzii cu denumirile serviciilor selectate si cantitatii aferente
– Suma totala a comenzii, cu taxa TVA inclusa.
– Alte informatii, daca este cazul.

8. Dreptul de retragere al utilizatorului

Notificare privind retragerea
Utilizatorul are dreptul de a se razgandi cu privire la achizitia pachetului de servicii achizitionate, timp de 30 zile de la achizitia serviciului si inainte cu minim 48h de efectuarea primei sesiuni de coaching din pachetul de servicii, conform rezervarilor introduse de utilizator in platforma de rezervari de pe site, fara a fi obligat sa prezinte vreun motiv sau sa plateasca vreo penalizare. Utilizatorul trebuie sa-si anunte intentia de a se retrage, comunicand intentia sa telefonic la urmatoarele date de contact: 0762.290.751 (Bogdan Tirca) sau online prin trimiterea unui email catre contact@cesamananc.ro.

Rambursarea pretului serviciilor
a) In cazul in care utilizatorul isi anunta intentia de a se retrage cu mai putin de 48h de efectuarea primei sesiuni din pachetul de servicii achizitionat, vanzatorul isi rezerva dreptul de a considera prima sesiune realizata si de a o taxa conform pretului per sesiune din oferta site-ului. In acest caz vanzatorul va returna catre utilizator diferenta din valoarea totala a pachetului de servicii achizitionat.
b) In cazul in care una din sesiunile din pachetul achizitionat a fost deja realizata in format de intalnire de coaching fata in fata sau virtuala, vanzatorul isi rezerva dreptul de a considera pachetul intreg de servicii realizat si nu va returna contravaloarea serviciului.
c) In ipoteza in care utilizatorul a achizitionat pachetul de servicii pe site, insa in pasul imediat urmator al rezervarii sesiunilor in platforma de rezervari, serviciul nu este disponibil, vanzatorul va returna 100% din contravaloarea serviciilor achizitionate in termen de maxim 15 zile lucratoare, calculate din momentul comunicarii utilizatorului deciziei de retragere.

Pentru orice informatii suplimentare privind domeniul de aplicare, continutul sau instructiunile referitoare la exercitarea dreptului de returnare al utilizatorului, acesta poate folosi adresa de mail: contact@cesamananc.ro

9. Mediere

Pentru orice problema legata de o comanda, va rugam sa ne contactati la:
Email: contact@cesamananc.ro /    Numar de telefon: 0762.290.751

10. Date personale

Prelucrarea datelor cu caracter personal pe acest site este reglementata de Politica cu Privire la Protectia Datelor personale accesibila pe pagina: https://www.cesamananc.ro/privacy-policy/
Acest site utilizeaza cookie-uri. Pentru mai multe detalii referitoare la utilizarea acestora, este disponibila Politica de Cookies, accesibila pe adresa: https://www.cesamananc.ro/politica-cookie/

Ai nevoie de ajutor personalizat?